Categorii

Etui autentic Louis Vuitton pentru pachet de țigări | M63024 | în cutia originală | anii 2010

Vandut Etui autentic Louis Vuitton pentru pachet de țigări |  M63024 | în cutia originală | anii 2010

Informatii si comenzi telefonice
0727.826.845 / 07ARTANTIK

Cod produs: etui pentru pachetul de țigări
Disponibilitate: Vandut
500 Lei
Cant: Adaugă în Coş

vezi toate detaliile produsului

 

Etui pentru pachetul de țigări

Louis Vuitton

 

 

Etui original Louis Vuitton, pentru pachetul de țigări.

Model de referință M63024

Seria CT0051

Etuiul este însoțit de cutia originală de prezentare, săculețul de protecție și un card Louis Vuitton pentru dedicație olografă.

 

Louis Vuitton

(n. 1821 – d. 1892)

 

Louis Vuitton Malletier, cunoscut sub numele de Louis Vuitton, este un brand franțuzesc de lux, fondat în 1854.

Istoria brand-ului începe în anul 1837, când, la numai 16 ani, adolescentul Louis Vuitton își începe ucenicia pentru Monsier Marechal.

La  acea vreme, bagajele erau transportate într-un mod brutal, proprietarii fiind nevoiți să îsi împacheteze cu multă grijă bunurile personale. În acest context, tânărul Vuitton devine unul din cei mai apreciați artizani ai atelierului lui Monsieur Marechal, creând cutii și cufere mai sigure, personalizate la cerința clienților.

După 17 ani de experiență, își deschide primul său atelier, în Paris, iar în 1859 deschide un altul, în Asniere, având doar 20 de angajați. Atelierul din Asnieres a fost extins de-a lungul anilor, unindu-se, mai apoi, cu reședința familiei Vuitton. În timp ce reședința a fost conservată și este parte a unui muzeu privat, 170 de artizani încă își desfășoară activitatea în atelier, proiectând și creând articole din piele și onorând comenzi speciale ale clienților din întreaga lume.

După decesul fondatorului, fiul său, Georges, preia controlul companiei, revoluționează sistemul de închidere, transformând  gențile de voiaj în veritabile cufere de comori. Pentru a sublinia siguranța sistemului de închidere, Vuitton l-a provocat pe însuși maestrul Harry Houdini să încerce a evada dintr-o cutie cu incuietoare Vuitton. Houdini nu a răspuns provocării, însă eficiența incuietorii este indisputabilă, fiind folosită până în prezent.

Fiind unul din cele mai luxuriante brand-uri din lume, Louis Vuitton a luptat împotriva contrafacerii produselor, lansând, în 1896, semnătura ”Momogram canvas”, care conține multiple simboluri grafice, elemente quatrefoil, flori și logo-ul LV, acesta dovedindu-se a fi cel mai eficient.

În prezent, Louis Vuitton, deși cunoscut pentru gențile și cuferele sale, produce o largă gamă de articole de lux, precum îmbrăcăminte, pantofi, ceasuri, bijuterii, accesorii, ochelari de soare, cărți și având peste 460 de magazine în  50 de țări.

 

 

proveniență

Franța

 

periodizare

anii 2010

 

marcaje

marcaj de brand și atelier Louis Vuitton

marcaj cu număr de serie

 

 

dimensiuni

dimensiuni : 12.2 / 6.5 cm

grosime: 2.3 cm

anvergură deschidere: 6.5cm 

adâncime: 10 cm

dimensiuni buzunar interior: 5.3 cm / 5.7  cm

 

gramaj

37 grame

 

stare de conservare

excelentă

cutie de prezentare cu foarte ușoare urme de uzură, sesizabile la o analiză atentă

foarte ușoare cute pe reversul clapetei de închidere

 

COST TRANSPORT

Acest produs nu este disponibil pentru livrare prin curierat Poșta Română!

FAN CURIER : 20 lei

 

TOATE ARTICOLELE SE LIVREAZĂ ÎNSOȚITE DE CERTIFICAT DE GARANȚIE ȘI FACTURĂ FISCALĂ